سر صبحی تو تا کسی نشسته بودیم
سر صبحی تو تا کسی نشسته بودیم
یارو داشت سیگار میکشید
.
.
.
بهش گفتم :
هیچ میدونی 30 درصد ضررش به تو میرسه 70 درصدش به من
گفت :خب بیا تو بکش
تا حالا تو عمرم اینجوری قانع نشده بودم😕😑😂
یارو داشت سیگار میکشید
.
.
.
بهش گفتم :
هیچ میدونی 30 درصد ضررش به تو میرسه 70 درصدش به من
گفت :خب بیا تو بکش
تا حالا تو عمرم اینجوری قانع نشده بودم😕😑😂
- ۱.۹k
- ۰۳ شهریور ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط