{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برکه‌یِ #چشمانم چه غم انگیزست که دستانِ کوتاهِ این برکه ر

برکه‌یِ #چشمانم چه غم انگیزست که دستانِ کوتاهِ این برکه را
چاره‌ای جز در #آغوش گرفتنِ #سکوت_عشق نیست
دیدگاه ها (۱)

ای #ساربان؛ آهسته ران آرام #جان گم کرده ام ؛ ای ساربان آهسته...

به غیر از "عشق"آوازِ #دُهُل بود ، هر آوازی که در #...

سلام برساقی لب تشنگان🏴🏴🏴🏴🏴⚫⚫

سلام...صبحتون حسینی🏴🏴

اللهم عجل لولیک الفرج یا لثارات الخامنه ای

عاشقانه بیاد بابامحمدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط