{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه کسی میخاد بره پسر بکنه ایناها، داشمون تو اوایل دهه هف

اگه کسی میخاد بره پسر بکنه ایناها، داشمون تو اوایل دهه هفتاد که پسرا جلف تر از دخترا بودن گیر کرده
ایدیش هم اون بالا هست نوشته شده
دیدگاه ها (۸)

میبینم که تو تیکتاک پخت و پز کردم-

دیگر من را در تیکتاک خواهید دید@maria_xll2اینم ایدیمه

♥️ℒℴνℯ♥️یکی بهم میگفت :اگه تو تمام لحظات تصورش میکنیاگر نمیت...

ما نمیتونیم عاشق هم باشیم: 5

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط