{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عوم من اومدم 🗿

عوم من اومدم 🗿
دیدگاه ها (۱)

خو الا کیا هستن اعلام حضور کنید حصلم سر رفته

اونیـ ک نمدونص باسهـ کدوم غمشـ گریهـ کنهـ قهقه زد!)

مخاطب ندار ولی قشنگه

خاک تو سرتون فکر شب جمعتونید بعد من اسمم ایه کثافتا

عوم...😦☝🏻حمایت?¡اصــ⃞کی م⃠منوعه پریزاد.

خاله هارین با پستاش اومدهههدیر اومدم ولی پرقدرت اومدم

اومدم باز اومدم با رقص و آواز اومدم✨🙋🏻‍♀️رفته بودم واکسن بزن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط