{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی هنوز منو نگرفته😅

ولی هنوز منو نگرفته😅
دیدگاه ها (۱)

عاشق استاد اسپیلینتر ایرانم😂😂

ناراحت شدم مارم مار قدیم

تازشم پشه کثافت بال داره پرواز می کنه اشرف مخلوقات نداره

بله بله😎😎

کسی جلو تو نگرفته می تونی بری

مرندی : هیچ ایرانی با دلقک کاخ سفید تماس نگرفته است

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط