{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نباشی دل آشوبه

نباشی دل آشوبه
بودنت واسه دلم خوبه♥ ️

💕
دیدگاه ها (۱)

نه قرمز نه ابی نه صورتی نه سبزعشق فقط رنگ چشمهای توست😍 #

پیشم👫 بخند☺ ️که آرومم میکنی😌 💋

تو صدات برای من لالاییهنباشی قسمت دل تنهاییهمن فقط اسمت درون...

من دلم با بودنت خوشه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط