{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پدر

پدر
تنها قهرمانی بود که روی سکو نرفت پیشاپیش روز این قهرمانان مبارک باد *
دیدگاه ها (۶)

پدرم که رفت شهر خالی شدپدر مگر تو چند نفر بودی؟

با اجازه صاحب آواتار سرکار خانوم نسرین و تمامی طرفدارانش هدی...

نبودش برام سختهاما دیگه بودنشم هیچ حسی بهم نمیده*

وقتی حرفات زیاد بشهمنفجر نمیشیلال میشی*

پیشاپیش عیدقربان مبارک باد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط