دلگیرم از خیلیا... خیلیا رو شناختم خسته شدم از ادمای درو
دلگیرم از خیلیا... خیلیا رو شناختم خسته شدم از ادمای درو ورم خسته شدم از اینهمه بی معرفتی خسته شدم از اینکه همه تنهام میزارن خسته شدم از اینهمه دروغ خسته شدم تنهایی خیلی خستم !! کاش یکی درکم میکرد...
- ۱۳.۴k
- ۱۹ آذر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط