باعرض سلام خدمت دوستای گل و مهربونم سال تحصیلی داره اغاز
باعرض سلام خدمت دوستای گل و مهربونم سال تحصیلی داره اغاز میشه و وقت رفتن به مدرسه و تلاش و کوشش کردن است من از ۱مهر دیگه کم میام تو ویسگون چون درس خیلی مهم است و اینده انسان میسازه امیدوارم در هر مقطع تحصیلی که هستین شاد و موفق و پیروز باشد. farima♥
- ۶۱۹
- ۳۰ شهریور ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۲۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط