{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باعرض سلام خدمت دوستای گل و مهربونم سال تحصیلی داره اغاز

باعرض سلام خدمت دوستای گل و مهربونم سال تحصیلی داره اغاز میشه و وقت رفتن به مدرسه و تلاش و کوشش کردن است من از ۱مهر دیگه کم میام تو ویسگون چون درس خیلی مهم است و اینده انسان میسازه امیدوارم در هر مقطع تحصیلی که هستین شاد و موفق و پیروز باشد. farima♥
دیدگاه ها (۲۱)

خیلی دلم گرفته امروز واقعا روز بدی بود

این همه قلب تقدیم به شما

نظر و لایک یادت نره

ارین

پارت 148

𝑨 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒃𝒓𝒐𝒌𝒆𝒏 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒔𝑷𝒂𝒓𝒕:𝟔و بعد رفت بالا.هعیییییی.نگاهی...

بابایی من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط