{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ب خاطر همینه ک اون بالا نوشتم فقط سلامتی خودم...

ب خاطر همینه ک اون بالا نوشتم فقط سلامتی خودم...
دیدگاه ها (۱۲)

.

دوستان عزیزم شبتون خوش.

میفهمی؟؟

noooooo love

ب باد رفتگان... 😂😂واسه همینه ک زیاد بستنی دوست ندارم 🤭

نومیدی

به خاطر همینه که قرمز میپوشم ....😊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط