{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقد تنهام تنهام تنهام...

چقد تنهام تنهام تنهام...
دیدگاه ها (۶)

الآن نهـ دورتـ خیلیـ شلوغهـ وقتیـ همهـ تنهاتـ گذاشتنـ منـ با...

!

خدایاااااااتورو ب تنهاییت قسم +مارو ب اون چیزی ک قسمتمون نیس...

"محبت"تنها زبانیست که کور آنرا میبیند و کر آنرا میشنود:))))

کاش بشی پیدا پیدا بی تو من تنهام تنهام 😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط