{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مثل برنده توی قفس زندی هستم

مثل برنده توی قفس زندی هستم
دیدگاه ها (۱)

برای توعزیزدلم

نشتم روی قایق تنهایم

وقتی دلم تنگ میشود به آسمان نگاه می کینم وقدربه پایت نشتم

وقتی که عاشق باشی بایدکسی که اززندگی بگیر خورشید دلم سوزان ه...

بی تی اس برای دومین بار توی مراسم AMAs برنده شدنن آلبوم اهنگ...

امیدوارم لیسا توی جام جهانی برنده بشه🥹🩷

به نظر تون کدوم توی این معامله برنده می‌شود ؟🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط