{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#آرامشم

#آرامشم
#همیشگیم

لب گزیدن های تو از شرم...
نوعی حق خوری ست...

بوسه ای سهم دل من بود...
پس کی می دهی ؟!
دیدگاه ها (۱)

فقط خاهشا نگید ک اینم میگوزه😐 😐 ‌

😉 😊 ✌

از بوسه ای ناب تو شکر می بارد از حرف و کلام تو گهر می باردهر...

چو لب به خنده گشاید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط