{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

^_^

^_^
دیدگاه ها (۱)

تو پادشاه من و من ملکه تو❤

دﻭﺳـﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺑﻪ ﺣـﺮﻑ ﻧﯿـﺴـﺖ❤ﺑﻪ ﻭﻗﺘـﯿﻪ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﺭﺯﺷﯿ...

عشق یعنی...داشتن کسی که "هر لحظه به یادته"

خخخ گیر دادنای الکی دوس دارم :))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط