برای امشب متنی ندارم
برای امشب متنی ندارم
حرفم حرف ساده ایست؛
امشب مرایاد کن. درهر"الغوث"که میگویی،
شاید به حق"یارب"گفتنت "خلصنا"یت برای من هم مستجاب شود ...
نمیدانم امشب بهانه ی
اولین اشکت چیست...
اما اگر برای آخرینش
بهانه نداشتی منو دعا کن...
حق الناس تنها
موضوعیست که در قیامت
با شفاعت هم حل نمیشود،
آنچه از من بر دل داری
در این شب ببخش...
التماس دعا دوستان...
حرفم حرف ساده ایست؛
امشب مرایاد کن. درهر"الغوث"که میگویی،
شاید به حق"یارب"گفتنت "خلصنا"یت برای من هم مستجاب شود ...
نمیدانم امشب بهانه ی
اولین اشکت چیست...
اما اگر برای آخرینش
بهانه نداشتی منو دعا کن...
حق الناس تنها
موضوعیست که در قیامت
با شفاعت هم حل نمیشود،
آنچه از من بر دل داری
در این شب ببخش...
التماس دعا دوستان...
- ۷۲۷
- ۰۶ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط