{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🌻 تو

🌻 تو
🌻 بخند
🌻 ‏میشه به
🌻 لبخندت دل بست؛ باور کن...

دیدگاه ها (۱)

خواننده نیست ولی من عاشق صداشم ^_^

💜 #بوسه با وسوسه ی وصل دلآرام...خوش است 😌 #ببوس_جانآ🙊 ‌

💜 عطر تنتآخر مرا عطارخواهد کرد...‌

شب خلاصه ای عاشقانهاز خنده های ملیح و دلربای توستتو بخند بگذ...

سم جدید

.شش قدم تا یک زندگی شاد:قلبت را مملوء از مهربانی کن …ذهنت را...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط