دست بردار دلم نیست نگاهت چه کنم؟؟
دست بردار دلم نیست نگاهت چه کنم؟؟
شب گیسوی تو و چشم سیاهت چه کنم؟؟
ماندم "اندر خم آن کوچه"که عطار نوشت
شده ام کوچه نشینِ سر راهت چه کنم؟؟
شب گیسوی تو و چشم سیاهت چه کنم؟؟
ماندم "اندر خم آن کوچه"که عطار نوشت
شده ام کوچه نشینِ سر راهت چه کنم؟؟
- ۱.۷k
- ۰۹ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط