{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدما، آدمو از ادم بودن خسته می‌کنن .

آدما، آدمو از ادم بودن خسته می‌کنن .
دیدگاه ها (۰)

آباده‌یِ از درون ویرانه .

موسیقی، یک همدمِ بی‌منت .

توی این دنیا کسی فادار نیس فقدد بلدن با دل ادما بازی کنن بعد...

ادم نگو ادمو بگو😂👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط