{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی چه قشنگ میگه جان کیتس:

ولی چه قشنگ میگه جان کیتس:

دلم هر لحظه برای گرفتن دستان تو تند تند می‌تپد... :)
دیدگاه ها (۰)

در دلم هستی و بازم نگرانت هستمنفسم هستی و وابسته به جانت هست...

ڪسۍ ڪه دوست داره..... همیشه نڪَرانته به خاطـــــر همین.....ب...

در لاله زار عشق تو می تپد دلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط