{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به سلامتی خودمون......‌

به سلامتی خودمون......‌
دیدگاه ها (۱۹)

اینم برای دوستانی که تجربی میخونن و خودم 😉 ....💉 💊 💉 💊

خومم نونم چمه ؟ کینوم ؟ کوجنوم ؟ دورم چمه ؟

مازندران...ساری...چهاردانگه (روستای ترکام)

با سیگار کشیدن کسی مرد نشد...ولی از نامردی دیدن خیلی ها سیگا...

سلامتی خودمون

سلامتی اونی که پشتی سرمون حرف میزنه سلامتی خودمون که آدم حسا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط