{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جز استرس و اضطراب هیچ احساس دیگه ای ندارم.

جز استرس و اضطراب هیچ احساس دیگه ای ندارم.
صدای تک تک ضربان قلبم رو می‌شنوم حتی ضربان قلبم همراه با ترس هست نفس کشیدنم همراه با تردید
حس اینکه کافی نبودم مثل بختک داره روحم میخوره
زخم عمیقی که روحم رو آزار میده
هر روز دارم با مغز خودم میجنگم برای بقا
هرچی بیشتر تلاش می‌کنم که خودم نجات بدم بیشتر گم میشم :)
دیدگاه ها (۰)

^_-#اندکی_تفکر🌱#سعدی

:)

🤌🏻😂

فرشممیل به عرش دارمدر این وانفسادل به شفاعت علی خوش دارم#عید...

𝐰𝐞𝐫𝐞𝐰𝐨𝐥𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 : 𝟏𝐩𝐚𝐫𝐭 : 𝟑𝟐کایرا : ببین....وقتی ی...

𝒑𝒂𝒓𝒕 ¹² ات تازه بهوش اومد ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط