{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بد موقعی دیدمت !

بد موقعی دیدمت !
وسطِ پاییز
زیر باران ..
اصلا محـال بود
عاشقت نشوم .. !
دیدگاه ها (۴)

زن زنست لطیف، اما درعشق جسور ...نگاهش نکنی میمیردنا لوطی...

یا حسین

شاید این غصـه مرا بعد تـو دیوانـــه کندکه قرار است کسیموی تو...

بگو...

حس گس حسرت بجانی!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط