{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-وقتی بَلد نیستید حالِمونو خوب کنید لااَقل بدترِش نکنید:)

-وقتی بَلد نیستید حالِمونو خوب کنید لااَقل بدترِش نکنید:)
دیدگاه ها (۱)

خوبمـــ ...فقــط دلمــ شکســته...خوبمــ ..فقـــط کمــی بیزار...

خدایا 🍁🍂در این شب زیباے پاییزیدل عزیزانمان را شاد لبهاشون را...

#تنهایی

#تکست_خاص

منو اذیت نکنید من دلم از همه شکسته بدترش نکن

QR

قوانین کمپانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط