{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏بیخودی امید نداشته باشید، امید زیادیشم خوب نیست. با عرق

‏بیخودی امید نداشته باشید، امید زیادیشم خوب نیست. با عرق نعنا نمیشه به جنگ سکته مغزی رفت
دیدگاه ها (۰)

این میتونست من و تو باشیم 😍ولی من دیسکم در رفته 😂😂😂

عروسیه شوهرشه🙄😂😂😂

😂😂😂

RRRRR😂

گفتم حالم خوب نیست باروت نمیشه حالم بده خیلییی😓💔

حققق تا ابددددراستی دارن میزنن و جنگ شده خوشحال باشید اهم نه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط