{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من پست های سیاسی ام رو نمی بینم...نمی دونم چراااااا!!!!!

من پست های سیاسی ام رو نمی بینم...نمی دونم چراااااا!!!!!
دیدگاه ها (۹)

به خاطر ارادت بانو به حضرت زهرا حدیث زیر را آوردم ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺯﻫﺮﺍ...

آقای ظریف و فیس بوک اش...

دلواپسیم#یا_مهدی_ادرکنی

مگه ما مردیم که بذاریم به آقامون جام زهر بدن

خیلی چیزها هستش تو می‌بینی و می دونیکه من نمی دونم و نمی بین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط