{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جدا چرا؟!

جدا چرا؟!
دیدگاه ها (۶)

فقط ۲تا از این نخبه‌هایی که اینا دارن براشون اشک میریزن ۵۴تا...

باشه ولی بند ۷ واسه اختلاسگر ها و محکومین مالیه گل من:/

ساندویچ ویژه حس خوب🥲🤤

چه ربطی بهم دارننن😭😭😂😂

لایک و فالو یادت نره قشنگم ‌^⁠_⁠^‌ تو هم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط