▪ ️برای عرض تسلیت به منزل شهید #ابومهدی_المهندس رفتم،سرلش
▪ ️برای عرض تسلیت به منزل شهید #ابومهدی_المهندس رفتم،سرلشگر باقری و آقا رحیم صفوی مهمان خانواده بودند،دختر بزرگ شهید زینب وار از سرداران خواستند به حضرت آقا سلام برسانید و بگویید خانواده ما خوشحال اند که پدرمان تحت ولایت شما شهید شدند و بگوئید دعا میکنیم خدا به قلب شما آرامش بدهد
💬 سیدمحمود رضوی
#انتقام_سخت #بسیج_سایبری
💬 سیدمحمود رضوی
#انتقام_سخت #بسیج_سایبری
- ۶.۸k
- ۱۳ دی ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط