توطئه ای دیگر
توطئه ای دیگر
متن شیطنت بار ذیل را بخوانید:
ﺳﻼﻡ ﺣﺎﺟﯽ. ﻗﺒﻮﻝ ﺑﺎﺷﺪ ﺣﺠﮑﻢ ﻣﻘﺒﻮﻝ. ﺷﻨﯿﺪﻡ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻌﻪ ﺍﯼ ﺗﻠﺦ
ﺣﺎﺟﯿﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺩﯾﺎﺭ ﺑﺎﻗﯽ ﺷﺘﺎﻓﺘﻨﺪ .
ﺣﺎﺟﯽ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺧﺪﺍﯾﺖ ﺩﺭ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ﮔﺸﺘﯽ ،ﭘﯿﺪﺍﯾﺶ ﮐﺮﺩﯼ؟؟
ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺣﺎﺟﯽ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﮐﻮﺩﮎ ﺳﺮﻃﺎﻧﯽ ﻧﺪﯾﺪﯼ
ﮎ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﯽ ﭘﻮﻟﯽ ﺭﺧﺖ ﺍﺯ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺴﺖ .
ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ ﮎ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﺎﺩﺭ ﻓﻘﯿﺮﯼ ﮎ ﺭﻭﺯ ﻫﺎﯼ ﺁﺧﺮﺵ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﻨﻮﺯ ﭘﺴﺮﺵ ﺭﺍ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺨﺖ ﻧﻔﺮﺳﺘﺎﺩﻩ ﻧﺪﯾﺪﯼ.
ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ ﮐﻪ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﭘﯿﻨﻪ ﺑﺴﺘﻪ ﭘﺪﺭﯼ ﺭﺍ ﻧﺪﯾﺪﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺩﺭﯼ ﺯﺩ ﻭﻟﯽ ﺁﺧﺮ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺷﺪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﯽ ﭘﻮﻟﯽ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺩﻟﺒﻨﺪﺵ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺭﺱ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﻨﻊ ﮐﻨﺪ .
ﻭ ﻧﺪﯾﺪﯼ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻭﺻﺎﻝ ﺩﻭ ﺟﻮﺍﻥ ﮐﻪ ﭼﻨﺪ .ﺳﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﻪ
ﻫﻢ ﺑﺮﺳﻨﺪ.
ﺁﻥ ﺩﻓﻌﻪ ﮎ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﺷﺪﻩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﻮﻏﺎﺕ ﺁﻭﺭﺩﻧﺪ ﯾﺎﺩﺕ ﻫﺴﺖ ﺣﺎﺟﯽ؟؟ ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ﭼﻪ ﺳﻮﻏﺎﺗﯽ ﺩﺍﺭﯼ؟
ﻧﮕﻮ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﺗﮑﻪ ﺗﮑﻪ ﺷﺪﻩ ﺯﯾﺮ ﺍﻫﻦ ﻫﺎﯼ ﺑﻠﻨﺪ . ﮐﻪ .ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ . ﻧﮕﻮ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﺖ ﮎ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯﯾﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺳﺮ ﻗﺒﺮ ﺣﺎﺝ ﺑﺎﺑﺎ ﻧﺎﻟﻪ ﮐﻨﻨﺪ. ﺑﺲ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ ... .
ﺩﯾﮕﺮ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﭼﻪ. ﺯﺑﺎﻧﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪﺕ ﮐﻪ ﻣﺮﺍ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺯﯾﺎﺭﺕ ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺴﺖ
پاسخ:
اگر دقت کنید، اساسی ترین بخش این متن، ایجاد تقابل دروغین میان دو بخش از سفارشات و احکام اسلامی با یکدیگر است.
قرار دادن حج واجب در برابر رسیدگی به نیازمندان که از تاکیدات بزرگ اسلامی و در زمره واجبات است.
به طوری که پیامبر اسلام ص می فرمایند:
«مَنْ اَصْبَحَ و لم یَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یا لِلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ؛ هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همت نورزد، از آنان نیست و هر کس فریاد کمک خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست.» کافی، ج 2، ص 164، ح 5.
حال سوال اینجاست که نویسنده متن فوق با چه هدفی و بر چه مبنایی حکم به تعطیلی حج و خدمت به نیازمندان می کند؟
نکته کلیدی اینجاست که کسی می تواند ، نماز بخواند و به حج برود که صدقات واجب خود(خمس و زکات) را داده باشد.
پس کسی به حج نمی رود مگر آنکه وظیفه خود را در برابر نیازمندان انجام داده باشد.
اما سوال دیگری پیش می آید و آن اینکه پس چرا این همه نیازمند در جامعه داریم؟
پاسخ: زیرا آن ها که اهل حج نیستند، اهل دادن خمس و زکات هم نیستند.
این ها کسانی هستند که فرزندانی فاسد از مال حرام بار می آورند و پول های خود را در راه فسق و فجور خرج می کنند.
در اجتماعات مسلمین شرکت نمی کنند و خود را شبیه کفار می کنند
نکته آخر هم اینکه در متن فوق می توان به وضوح شعار جدایی دین از سیاست را مشاهده کرد، تعطیلی حج به عنوان یکی از بزرگترین اعمال عبادی-سیاسی مسلمین چیزی جز آرزوی مستکبرین نیست و ما مسلمانان به هیچ وجه زیر بار چنین بدعتی نخواهیم رفت.
حج ابراهیمی یعنی شکستن بت استکبار و این حج تعطیل پذیر نخواهد بود.
متن شیطنت بار ذیل را بخوانید:
ﺳﻼﻡ ﺣﺎﺟﯽ. ﻗﺒﻮﻝ ﺑﺎﺷﺪ ﺣﺠﮑﻢ ﻣﻘﺒﻮﻝ. ﺷﻨﯿﺪﻡ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻌﻪ ﺍﯼ ﺗﻠﺦ
ﺣﺎﺟﯿﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺩﯾﺎﺭ ﺑﺎﻗﯽ ﺷﺘﺎﻓﺘﻨﺪ .
ﺣﺎﺟﯽ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺧﺪﺍﯾﺖ ﺩﺭ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ﮔﺸﺘﯽ ،ﭘﯿﺪﺍﯾﺶ ﮐﺮﺩﯼ؟؟
ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺣﺎﺟﯽ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﮐﻮﺩﮎ ﺳﺮﻃﺎﻧﯽ ﻧﺪﯾﺪﯼ
ﮎ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﯽ ﭘﻮﻟﯽ ﺭﺧﺖ ﺍﺯ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺴﺖ .
ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ ﮎ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﺎﺩﺭ ﻓﻘﯿﺮﯼ ﮎ ﺭﻭﺯ ﻫﺎﯼ ﺁﺧﺮﺵ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﻨﻮﺯ ﭘﺴﺮﺵ ﺭﺍ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺨﺖ ﻧﻔﺮﺳﺘﺎﺩﻩ ﻧﺪﯾﺪﯼ.
ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ ﮐﻪ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﭘﯿﻨﻪ ﺑﺴﺘﻪ ﭘﺪﺭﯼ ﺭﺍ ﻧﺪﯾﺪﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺩﺭﯼ ﺯﺩ ﻭﻟﯽ ﺁﺧﺮ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺷﺪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﯽ ﭘﻮﻟﯽ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺩﻟﺒﻨﺪﺵ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺭﺱ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﻨﻊ ﮐﻨﺪ .
ﻭ ﻧﺪﯾﺪﯼ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻭﺻﺎﻝ ﺩﻭ ﺟﻮﺍﻥ ﮐﻪ ﭼﻨﺪ .ﺳﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﻪ
ﻫﻢ ﺑﺮﺳﻨﺪ.
ﺁﻥ ﺩﻓﻌﻪ ﮎ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﺷﺪﻩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﻮﻏﺎﺕ ﺁﻭﺭﺩﻧﺪ ﯾﺎﺩﺕ ﻫﺴﺖ ﺣﺎﺟﯽ؟؟ ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ﭼﻪ ﺳﻮﻏﺎﺗﯽ ﺩﺍﺭﯼ؟
ﻧﮕﻮ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﺗﮑﻪ ﺗﮑﻪ ﺷﺪﻩ ﺯﯾﺮ ﺍﻫﻦ ﻫﺎﯼ ﺑﻠﻨﺪ . ﮐﻪ .ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ . ﻧﮕﻮ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﺖ ﮎ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯﯾﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺳﺮ ﻗﺒﺮ ﺣﺎﺝ ﺑﺎﺑﺎ ﻧﺎﻟﻪ ﮐﻨﻨﺪ. ﺑﺲ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ ... .
ﺩﯾﮕﺮ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﭼﻪ. ﺯﺑﺎﻧﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪﺕ ﮐﻪ ﻣﺮﺍ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺯﯾﺎﺭﺕ ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺴﺖ
پاسخ:
اگر دقت کنید، اساسی ترین بخش این متن، ایجاد تقابل دروغین میان دو بخش از سفارشات و احکام اسلامی با یکدیگر است.
قرار دادن حج واجب در برابر رسیدگی به نیازمندان که از تاکیدات بزرگ اسلامی و در زمره واجبات است.
به طوری که پیامبر اسلام ص می فرمایند:
«مَنْ اَصْبَحَ و لم یَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یا لِلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ؛ هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همت نورزد، از آنان نیست و هر کس فریاد کمک خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست.» کافی، ج 2، ص 164، ح 5.
حال سوال اینجاست که نویسنده متن فوق با چه هدفی و بر چه مبنایی حکم به تعطیلی حج و خدمت به نیازمندان می کند؟
نکته کلیدی اینجاست که کسی می تواند ، نماز بخواند و به حج برود که صدقات واجب خود(خمس و زکات) را داده باشد.
پس کسی به حج نمی رود مگر آنکه وظیفه خود را در برابر نیازمندان انجام داده باشد.
اما سوال دیگری پیش می آید و آن اینکه پس چرا این همه نیازمند در جامعه داریم؟
پاسخ: زیرا آن ها که اهل حج نیستند، اهل دادن خمس و زکات هم نیستند.
این ها کسانی هستند که فرزندانی فاسد از مال حرام بار می آورند و پول های خود را در راه فسق و فجور خرج می کنند.
در اجتماعات مسلمین شرکت نمی کنند و خود را شبیه کفار می کنند
نکته آخر هم اینکه در متن فوق می توان به وضوح شعار جدایی دین از سیاست را مشاهده کرد، تعطیلی حج به عنوان یکی از بزرگترین اعمال عبادی-سیاسی مسلمین چیزی جز آرزوی مستکبرین نیست و ما مسلمانان به هیچ وجه زیر بار چنین بدعتی نخواهیم رفت.
حج ابراهیمی یعنی شکستن بت استکبار و این حج تعطیل پذیر نخواهد بود.
۱.۱k
۰۳ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.