{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تولدم که می شود!

تولدم که می شود!
نه کسی شهر را از آهنگ های زیبا پر می کند
و نه کسی برایم آرزو های رنگارنگ می کند🙂👩‍🦯
شاید اگر پستی به اشتراک نگذارم و هشتگ تولدم مبارک نزنم(:
هیچ کس روز تولدم را به خاطر نخواهد آورد..!

تولدم مبارک🙂👩‍🦯🥀
دیدگاه ها (۱۸)

سخته توضیح بدمفالو=بک

دوست دارم!فالو=بک

فالو=بک

فالو =بک

سلام و درود بر تو که چون مرواریدی زیبا و بینقص هستی. و زیبای...

تولدت مبارک و پر تکرار ۱۲۰ ساله بشی بهترینا برات آرزومندم ها...

سلام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط