{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سخنی از #بزرگان😊

سخنی از #بزرگان😊
دیدگاه ها (۱)

کلیپ ناب‌شبانه😊

یه جمله ی کوردی قشنگ هست که میگه :«بگرمه باوَە شت تا بێمَه و...

سلفی با جنازه باباش 😂لبخند زکوند هم زده 😂

همش یه دروغ بزرگ بود "پایان شبِ سیه‌ سپید است "

سخن بزرگان:

سخنی نداروم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط