{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط نمیدونم آقامون کودوم گوریه الان خخخخخ

فقط نمیدونم آقامون کودوم گوریه الان خخخخخ
دیدگاه ها (۳۰)

.

خخخخخ والا

اقا کامنت بزارید لطفا ترکیدم از بس گفتم کامنت هی لایک می کنی...

خخخخ دقیقا

من خودم 18 دی اومدم تو خیابون برای اعتراضشاهزاده کدوم گوریه ...

کدوم گوریه این الاغ؟😅😅😩

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط