{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل تنگم و با هیچ کسم میل سخن نیست

دل تنگم و با هیچ کسم میل سخن نیست
دیدگاه ها (۳)

عظمتی که در صدای محسن چاوشی پیدا کردم هیچ جای دیگه پیدا نکرد...

عاشقشم..

فقط "شر"و "آفت"...

یه قطره اشک ممکنه ...

دل تنگم با هیچ کسم میل سخن نیستتقدیم به نگاه زیباتون 🌹

دلتنگمو با هیچکسم میل سخن نیستکس در همه افاق به دلتنگی من نی...

شوق سخن نیست جز میل دیدارت...!-🪽🚶❤️‍🔥☆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط