{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پروفو بزارم این ؟

پروفو بزارم این ؟
دیدگاه ها (۵)

من سازنده اینو زنده میخام کی این و ساخته برم خار... اخه گوزو...

یاخداااااایکییی منوو جمعععع کنهههههینییی چیییییی

عه...

پروفو عوض کنم ؟!کدومو بزارم؟!

این پروفو گفتم باید یک عضو بیارید که بشیم30تاپس گزاشتمش

جوابتونو تو کامنتا بگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط