{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اهنگ جاستین ببیر وااااای رقصش فوق العاده است من برای دوم

اهنگ جاستین ببیر وااااای رقصش فوق العاده است من برای دومین بار اهنگ اینو گوش کردم
دیدگاه ها (۱۹)

خودم کشیدم چطوره ????مطمئن هستم خیلی زشته

بازوهاااااش رو عشقهههه

دلم براتون تنگ شده بود ;)

سلااااااامممممممم دوستااااان من اومددددددم

امشب دلم گرفته

خدا حنجره جونگکوک بوسیده،باور نمیکنی اینو گوش کن#اهنگ

بی تی اس برای دومین بار توی مراسم AMAs برنده شدنن آلبوم اهنگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط