{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقت رفتن ماهم رسیدهه

وقت رفتن ماهم رسیدهه














وطن بگیرمنوکه دارم میام....
دیدگاه ها (۴)

baba enghad negaranam nabashin....jade amno amane...khhhh

khob bekhabiii kocholoye man...

che bahalle....

.

این چند وقت نیستم چون امتحان دارم ولی از چهارشنبه هفته بعد م...

خداییش من یکی خسته شدم مگه یه کامنت دادن و لایک کردن چقدر وق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط