کمی طولانیه نیست چون ویسگونی ها حذفش کردندولی ارزش نگاه
کمی طولانیه نیست چون ویسگونی ها حذفش کردندولی ارزش نگاه داره.
تاسف برای ویسگون جلو اطلاع رسانی رو میگیره فکر میکنن مردم نمی فهمند. سانسورو حذف مطالب مخالف تا کجا؟
اختلاف بین اصولگرایان.همچون سال ۹۲.
تاسف برای ویسگون جلو اطلاع رسانی رو میگیره فکر میکنن مردم نمی فهمند. سانسورو حذف مطالب مخالف تا کجا؟
اختلاف بین اصولگرایان.همچون سال ۹۲.
- ۴۰۰
- ۰۸ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط