{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا توبه 🙂 😂

خدایا توبه 🙂 😂
دیدگاه ها (۱۸)

هیچکی منو ندوس😢 😢 😓 😔 😔 😔

💓 اخرین جمعه ی ماه است ولی باز نشد💓 که در این ماه خدا روی تو...

الهی آمین😄 😄

کی خوردش ؟کوفتش بشه الهی😑 😑 😑

اول به آب قند بزارین دم دستتون

توبه توبه خدایا🥲پنا می برم سمت خودت🙄از دست خوب تا بدش💔🚶

خدایا شکرت صد مرتبه شکرت خدایا توبه مارو بپذیر🙏🙏😭😭😭🙏🌹🌹🌹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط