{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوبے دنیایـِ مجازیـ اینهـ کهـ

خوبے دنیایـِ مجازیـ اینهـ کهـ
با چنـد تا شکلکـ
میشے خُوشـ? ترینـ آدمـِ دُنیـا
{هیشکے دَرونِتـُ نمےفَهْمِـهـ
دیدگاه ها (۲)

عاشقتم

دِ لعنتیـ انتظار داریـ حلالتـ کنمـ!؟وقتیـ مادرمـ رگـ دستمـُ ...

بهترین دوست من آینه است ؛چون وقتی گریه کردم نخندید گریه کرد ...

+خُوشحالَمـ_چرا؟؟+تـو عکسایـ جدِیدِشـ میخَندِهـ :

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط