{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه هان دختر بود فرشته که هست الهه میشد

اگه هان دختر بود فرشته که هست الهه میشد
دیدگاه ها (۱)

حواستون باشه سر کی دست میزارین دیگه🗿

سناریو✨بیشتر بزارم؟ #سناریو

لپاشو من موخام بکشم خوداااااااااااااااااا

اون وقتی میگن بنگچان بدون میکاپ زشته:)

ای الهه ناز کجا رفتی دختر خوشگل دیگر آرام بخواب فرشته مهربان...

کلمه [گنگ]اگه ادم می‌بود قطعا هان سوجون میشد😏🤌

باچیرا اگه دختر بود خیلی عسل میشد 🗿💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط