{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انگیزشی بزارم یا غمگین¿

انگیزشی بزارم یا غمگین¿
دیدگاه ها (۲۶)

#انگیزشیدنیا عوض نمیشه مثل حیوونی که رام نمیشه ولی را...

#انگیزشیدنیا یه دفتره به ته خط رسیدی برو خط بعد نترس صفحه ها...

دوستان میخوام بیو بنویسم بیاین بگین بزارمتون

به نظرتون یک پیج دیگه بزنم توش داستان بزارم ¿

غمگین

دوستان نظر بدین انگیزشی بزارم یا نه؟♥️

غمگین بزارم یا شاد؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط