{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:)

:)
دیدگاه ها (۳)

سلم من بعد ۲ هفته برگشتم😐

ولی من اینجا کسیو ندارم🙂

ادیتم😂

😊👌🏻

به قول همون زنه ایرانی که از اسرائیل و آمریکا حمایت میکنه بی...

‌♨️ اگر ترامپ حملات به ایران را متوقف نکند، از او شکایت می‌ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط