{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو قلبم‍ #درده‍ ولی‍ رو لبآم‍ #خنده‍ ..

تو قلبم‍ #درده‍ ولی‍ رو لبآم‍ #خنده‍ ..
دیدگاه ها (۵)

تو نبآشی‍ #بهشت‍ هم‍ بره‍ ب #جهنم‍ :)

#ببخشید اگه‍ وآست‍ کم‍ بودم‍ ..

برق‍ میزنیم‍ چون‍ #المآسیم‍ :)

#GN :|

بابایی فقط خنده میاره رو لبام

تو هنوز درده واقعی رو ندیدی:)

همه رو کنار گذاشتم، تو رو کنارِ قلبم M:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط