{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آفرین، همه فهمیدین دیگ؟ هرچیزی زیادش خوب نیس ک اصرار نکنی

آفرین، همه فهمیدین دیگ؟ هرچیزی زیادش خوب نیس ک اصرار نکنید تو رو خدااا
#رادیو_قرمز
#استوری
#تلخ
دیدگاه ها (۵)

#طنز#تلخ#استوری#حال_خوب

🔥🙏🙏واقعا خدایا مرسی😹#حال_خوب#استوری #طنز

😅ممنون واقعا#رادیو_قرمز #استوری #تلخ#طنز

اصلا تو اولویتاتون مارو قاطی نکنید😆#رادیو_قرمز#استوری #تلخ

.واسه موندن ادما اصرار نکن چشمی ک غیر از تو رو ببینه بهش چشم...

سلام امیدوارم هرجا هستید حالتون خوب باشه.من دیگ‌ نمیخوام فعا...

کپشن چک خیلی مهمه برای جریان این عکس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط