{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کرونا بعد از ساعت ۶

کرونا بعد از ساعت ۶
دیدگاه ها (۳)

وقتی دانشگاه قزوین قبول میشی و مجبوری که بری !

مگه گوشی نخریده بودن که فقط برن برنامه‌ شاد ؟؟؟ اینا که دارن...

کرونا قبل از ساعت 18 ؛ وقتی ملت رو تو خیابون میبینه ولی کاری...

کسی از دستش میاد پلاک این حروم زاده حیوون ازار رو پیگیری کنه

شیطان کش دوره ی کرونا

کرونا نهههههههه (مرحله زامبی هم باز شد)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط