مادربزرگ می گفت:
مادربزرگ می گفت:
قلبت که بی نظم زد از همیشه عاشق تری
اشکت که بی اختیار ریخت
از همیشه دلتنگ تری، شبت که با درد گذشت
فکرت از همیشه درگیرتر است...
شادی روح همه مادربزرگ ها و پدربزرگ هایی که مسافر آسمان شدند فاتحه ای بخوانید😔
قلبت که بی نظم زد از همیشه عاشق تری
اشکت که بی اختیار ریخت
از همیشه دلتنگ تری، شبت که با درد گذشت
فکرت از همیشه درگیرتر است...
شادی روح همه مادربزرگ ها و پدربزرگ هایی که مسافر آسمان شدند فاتحه ای بخوانید😔
- ۴.۸k
- ۱۹ تیر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط