{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اووووووخی من چقد خوبم

اووووووخی من چقد خوبم
چقده مظلومم
دلم واسه خودم کباب شد
دیدگاه ها (۱)

خخخخخ

هههههه جواب بدید

بچه ها کی اهنگ قشنگ و شاد و قر دار سراغ داره معرفی کنه بهم؟

اقا کامنت ک ا م ن ت اندرستن

خانواده؟...

دختر مظلومم🥺چقد اشک ریختم برا هجرانم😔💔 #لایک#و#بازنشر#فراموش...

چقد دلم واسه بچه هام تنگیده خدایا خیلی مزخرف از هم پاچید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط