معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن
معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن
ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی . ..
ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی . ..
- ۱.۲k
- ۱۳ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط