وجودمان گاهی چه گرم می شود به
وجودمان گاهی چه گرم می شود به
یک دلخوشی کوچک ...
به یک هستم
به یک کجایی؟
به یک حضور
به یک
الهی همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه و غروبتون بدون حسرت❤️
یک دلخوشی کوچک ...
به یک هستم
به یک کجایی؟
به یک حضور
به یک
الهی همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه و غروبتون بدون حسرت❤️
- ۱.۱k
- ۳۰ دی ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط