{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد مثل یک

کاش میشد مثل یک
شاخه گل سرخ "تو" را
درکنار تمام قرارهایی
که تا بحال نداشته ام
عاشقانه داشت ...!
دیدگاه ها (۳)

به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی...

من برای "تو" ؛ یک فنجان قهوهء داغ، یک خلوت دنج،چند خط شعر تا...

#Coffee

گل سرخ لبای تو 🌹🍁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط