{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاغا بی رحمانه نیسم:-\

عاغا بی رحمانه نیسم:-\
دیدگاه ها (۴)

شب بخیر ستاره بچینید دوستای گلم بای

اینم برا مهسا جون

عاغا من روانی شدم :-\

سلام دوستان این دوست گلمو لایک و دنبال کنین تا بتونه کامنت ب...

عاغا یکی هم نظر گفت کدوممم

بچها بگین فقد من نیسم که سکته کردم🤧🙏🏻

اهم متاسفانه من بعد ناراحتیم بی رحمانه ترین تصمیم رو میگیر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط